Te koop: materiaal op gebied van logopedie/dyslexie.

  • I.

    taalontwikkeling (lotto’s, kwartetten, logische reeksen en nog meer). Programma’s bijv. Tarsp, Fit). Diversen zoals materiaal auditieve functies. Ook zijn er taaltesten te koop zoals CELF-4, Palpa (afasie). Dit is een kleine greep uit het materiaal dat ik te koop heb.

    Voor belangstellenden heb ik ook materiaal, testen en leesboeken op gebied van dyslexie in de aanbieding.

    Ik zie graag een reactie tegemoet, Ingrid

  • Marije

    Hoi Ingrid,

    ik heb interesse in het materiaal en de testen. Is het nog beschikbaar? En zo ja in welke regio zit je?

    groet, Marije

  • Frank

    Marije

    Hoi Ingrid,

    ik heb interesse in het materiaal en de testen. Is het nog beschikbaar? En zo ja in welke regio zit je?

    groet, Marije

     Beste Marije, mijn excuses voor de late reactie. Ik was een aantal dagen weg.

    Het materiaal is nog beschikbaar. Ik woon in Arnhem. 

    In afwachting van je reactie, Ingrid

  • Frank

    Frank
    Marije

    Hoi Ingrid,

    ik heb interesse in het materiaal en de testen. Is het nog beschikbaar? En zo ja in welke regio zit je?

    groet, Marije

    Beste Marije, mijn excuses voor de late reactie. Ik was een aantal dagen weg.

    Het materiaal is nog beschikbaar. Ik woon in Arnhem. 

    In afwachting van je reactie, Ingrid

    P.S. Niets aantrekken van de naam Frank (is de naam van mijn man). Dit is bericht van Ingrid

  • Frank

    Marije, het ging niet helemaal goed met het antwoorden. Ik kreeg geen reactiekader.

    Heb je nog belangstelling voor het materiaal en de testen? Is Arnhem bereikbaar voor je?

    Laat het me even weten.

    Met groet, Ingrid

  • Esther

    Hoi, ik ben op zoek naar de Celf 4 en kom dit oude bericht tegen. Heb je hem wellicht nog te koop?