tweedehands test- en behandelmaterialen

  • Marjolijn

    Hallo!

    Sinds kort ben ik bezig met het opzetten van een eigen praktijk. Ik begin eerst naast mijn huidige werk met een dagdeel per week, om dit vervolgens uit te breiden naar meerdere dagdelen en het liefst meerdere dagen per week.

    Omdat ik geen praktijk overneem, maar zelf start, wil ik graag test- en behandelmateriaal overnemen van iemand die het zelf niet meer gebruikt. Dit kan zijn doordat de praktijk gestopt is, de materialen dubbel aanwezig zijn, of andere redenen.

    Ook zou ik graag willen weten wat het zou kosten als je alle testmaterialen, administratieprogramma e.d. nieuw zou kopen?

    Ik hoor het graag!

    Alvast bedankt voor de reactie!

    Groetjes,

    Marjolijn

  • wendy

    nieuwe test en behandelmaterialen kun je o.a. kopen bij Harcourt (zwetts en zeitlinger voorheen): www.harcourt.nl telefoon: 020-4852900 Hier kun je de logopedische brochure aanvragen. As indicatie: Reynell kost 925,- Schlichting kost 855,- Dit zijn wel de twee duurste geloof ik, hierna schrijven ze rondom de 300 a 400 euro. Hoop geld he?

    Ik ben namelijk ook op zoek naar testmaterialen, dus indien iemand nog iets kan missen, laat het me weten, ik koop het graag van je over!

    groeten Wendy, logopediste