trip-trapstoel

  • Marjolijn

    Beste collega logopedisten,

    Wie kan mij helpen aan een (tweedehands) triptrap stoel? Die ideale stoel die in hoogte instelbaar is voor elk kind?

    Ook is de informatie waar ik deze stoel eventueel nieuw kan aanschaffen erg welkom!

    Alvast bedankt!

    Groetjes,

    Marjolijn

  • Margo

    Hoi

    Heb je al gekeken op www.marktplaats.nl?? Daar heb je de meeste kans.

    Nieuw kun je de stoelen bestellen bij Svenska in Den Haag.

    Wij (een observatiecentrum voor 3-6 jarigen) gebruiken ook Sitti stoelen (ook bij Svenska verkrijgbaar). Deze zijn makkelijker te verstellen door een draaiknop voor het zitgedeelte en de voetenplank. Daardoor is het systeem wel weer wat kwetsbaarder na lang gebruik Bij de triptrap heb je inbussleutels nodig, dit gaat wat lastiger.

    Succes!

    Margo

  • Bregje

    Hallo Marjolijn,

    De tripp-trapp stoel is van Stokke. Kijk op www.stokke.com en selecteer Europa en Nederland, daar vind je verschillende verkooppunten. De meeste grote baby- en kinderzaken verkopen de Tripp-Trapp stoel. Dus er is vast wel een verkooppunt bij jou in de buurt. Toen ik hem kocht (5 jaar geleden) was de stoel F 315,-, dus zal nu wel iets van €150,- kosten. Je hebt verschillende vrolijke stoelen.

    Veel succes met het opzetten van de eigen praktijk. Ik zou trouwens verschillende catalogi opvragen (www.baert.com, www.rolff.com, www.schubi.com, www.swetstest.nl) voor de prijzen van de verschillende materialen en testen.

    Je kunt hiervoor ook op de link kijken op deze startpagina “logopedie behandel materialen”, opgezet door studenten logopedie.

    Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

    Groetjes

    Bregje

    Vrijgevestigd logopedist

  • Michelle

    probeer voor een tweedehands stoel eens te zoeken op Marktplaats. En staat er geen bij, plaats dan zelf een oproep.

  • beer

    Tripp trapp kun je ook bij prenatal kopen. hij is van stokke.

    op marktplaats worden ook veel tripp-traps aangeboden, maar let op, niet elke stoel is echt van stokke (kwaliteit) maar dat zeggen ze dan wel, je hebt nl ook goedkopere variant. bij de prenatal kost een tripp trap zo'n 120 euro. op marktplaats lopen de kosten soms op voor een tweede hands boven deze prijs.