Profielwerkstuk Afasie

  • Vera

    Hoi allemaal,

    Dit jaar zit ik in vwo 6 en maak ik mijn profielwerkstuk over afasie. Hierbij wil ik vooral ingaan op datgene wat er in de hersenen gebeurt bij iemand met afasie. Dus wat gaat er precies mis in de hersenen bij de verschillende vormen van afasie (biochemische processen in de hersenen)?

    Op internet en in de bibliotheek heb ik al wel wat informatie kunnen vinden, maar deze is vooraal heel erg globaal, en gaat dus nergens specifiek op in.

    Daarom wilde ik vragen of er misschien iemand is die weet waar ik andere, duidelijke informatie vandaan kan halen.

    Alvast bedankt,

    Vera

  • Lieke

    Beste Vera,

    Ik studeer aan de opleiding logopedie in Zwolle, als je je email geeft zou ik je wel wat info (en info over het zoeken naar info) kunnen toesturen.

    Groeten!

  • Vera

    Als je op mijn naam klikt, krijg je als het goed is mijn emailadres.

    Groetjes Vera

  • Julia

    Hoi allemaal,

    Ik zit nu ook in 6vwo en doe mijn PWS ook over afasie. Net zoals Vera, wil ik graag informatie over wat er nou precies gebeurt in de hersenen bij afasie. Op internet kan ik dit niet echt duidelijk vinden (is erg globaal allemaal). Dus weet iemand waar ik goede informatie hierover kan vinden?

    M.v.g. Julia

  • judith

    heee allemaal,

    Ik doe dus ook mijn pws over afasie. Ik kan niet echt goede boeken vinden over het onderwerp. Weten jullie nog goede boeken waar veel informatie instaat.

    groetjes judith