fluit /s/

• Janine

Hallo,

Hebben jullie misschien tips om van een fluit /s/ af te komen. Ik ben een eerstejaars logopedie studente. Nu heb ik dus te horen gekregen dat ik een fluit /s/ heb. Ik weet wel dat je je tong dan breeder moet maken, maar zijn er nog andere tips?

Alvast bedankt

Groetjes Janine

• anneke

Het kan ook door je tandstand komen! Ik zou een consult bij een logo bij je in de buurt vragen: om je goed te kunnen adviseren, moet je eerst beluisterd en bekeken worden! Succes

• Janine

Oke dankje wel voor de tip! Ik heb nu al een aantal oefeningen gedaan en ik merk dat er niet echt veel verschil in zit, dus ik denk dat je wel eens gelijk kan hebben.

Groetjes Janine

• Jao

Anonymous

Oke dankje wel voor de tip! Ik heb nu al een aantal oefeningen gedaan en ik merk dat er niet echt veel verschil in zit, dus ik denk dat je wel eens gelijk kan hebben. Groetjes Janine

• Jao

Hallo Janine  Sorry dat ik u stoor,..ik weet dat we nu 17 jaar later zijn.haha Ik kwam uw comment toevallig tegen en ik heb ook dezelfde probleem als die van u.Ik hoop dat je ondertussen al ervan af bent.Zo wel dan zou ik alsjeblieft vragen willen wat je hebt gedaan.Ik volg nu logopedie maar ik merk geen verschil.Zou je mij alsjeblieft iets terug laten weten. Mvg Jaau