gevraagd logopedisch materiaal

  • letterlijk

    Hallo allemaal,

    Ik ben op zoek naar allerhande logopedisch materiaal voor een nieuwe praktijk buiten Nederland.

    Indien je ietwat verouderd materiaal hebt dat je wilt weggeven, kun je contact met me opnemen.

    Ook voor degenen die stoppen met hun praktijk b.v. Ik heb nog van alles nodig.

    groetjes

    L

  • joan

    Ik heb interesse in de color cards. Welke heb je en wat zou je ervoor willen vragen?

    Groetjes Joan

  • Cheyanne

    Beste,

    Welke materialen/onderzoeken heb je nog tot je beschikking en hoeveel wil je hiervoor hebben?

    Ik hoor graag van u.

    MVG,

    Cheyanne

  • Hilde

    In januari 2013 start ik als zelfstandige logopediste en ben daarom op zoek naar logopedisch testmateriaal- bij voorkeur tweedehands aangezien mijn budget aanvankelijk beperkt is.

    Daarnaast had ik mijn therapeutisch materiaal graag uitgebreid met colorcards, (mini)loco, verkleind materiaal, spelmateriaal, materiaal van Baert…

    Wie kan mij helpen?

    Als er iemand is die materiaal ter beschikking heeft: als het kan dienen binnen een logo-therapie ben ik geïnteresseerd, ook als het niet in mijn (beknopte) lijstje vermeld staat..

    Alvast bedankt!

    Hilde

  • Catherine

    Ik ben op zoek naar het TENT (taalachterstand en taalverweving) werkboek van Liesbeth Schlichting en Trudy DeKoning. Ik kan het bij Pearson niet bestellen omdat ik in Schotland woon. Ik ben nu op zoek naar een tweedehands werkboek. Kan iemand misschien me helpen? Ik wet ook niet, bij welke webpaginas sulke boeken aangeboden zijn! Bedankt voor uw hulp!