Materiaal spraakafzien

• Logo

Beste collega's,

Ik ben bezig met het opzetten van een cursus spraakafzien. Nou vraag ik me af of daar standaard materiaal voor is en zo ja, waar ik dat kan vinden? Ook kreeg ik een tip over een cassettebandje met simulaties van gehoorverlies en een beschrijvend boekje. Het bandje zal wel verouderd zijn, maar ik ben toch benieuwd naar de titel?

Alle informatie is welkom!

• logo

deze vraag is eerder gesteld. Zie:

http://logopedie.startpagina.nl/prikbord/5790669/cursusboek-spraakafzien

• Galina

Hoi Logo,

Wij hebben ook een programma in de kast staan. Als je geïnteresseerd bent kan ik het inscannen en mailen.

Gr. Galina

• anja

Er is ook een cd rom als oefenmiddel. Er kunnen ook eigen oefeningen mee gemaakt worden. Te bestellen:

www.liplezer.nl

Succes!

• Susanne

Hoi!

Ik ben ook bezig om een cursus spraakafzien “op te frissen.”

Zou je jou programma willen sturen?Dat zou heel fijn zijn!

Groetjes Susanne

• Marjolein Huizink

Hoi Susanne,

Tijdens onze opruimdag in de praktijk is het oude spraakafzienprogramma weggegooid. Ik kreeg net voor mijn vakantie een nieuwe aanmelding ivm spraakafzien en kwam tot de ontdekking dat alles weg is. Op zoek naar nieuw materiaal kwam ik jouw mailtje tegen.

Zou ik van jou een kopie mogen krijgen van het gescande programma? Zijn er kosten aan verbonden?

Ik heb net de liplezer cd-rom besteld en hoop zo volgende week fris aan de slag te kunnen gaan.

Mocht het niet lukken, zuo je me dit willen laten weten? Bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Marjolein Huizink (Logopediepraktijk Den Helder & Julianadorp)