gezocht: Engelse logopedist in Amsterdam / Eindhoven bijvoorkeur

• Amsterdam

Ik ben op zoek naar een Engels talige logopedist in Amsterdam die me (met name) de Engelse R kan leren uitspreken. De logopedist moet echt Engels talig zijn, en niet een Nederlandse logopedist die goed Engels spreekt. Ik heb nl al eerder pogingen ondernomen om de Engelse R te leren, maar tevergeefs.

Het hoeft niet perse in Amsterdam, maar dit heeft wel mijn voorkeur, als er een fantastische logopediste verder weg woont, ben ik bereid om te reizen. In de omgeving van Eindhoven/Helmond is ook goed.

• Logopedist

denk eraan dat in dit geval de logopedische behandeling niet vergoed wordt door de zorgverzekeraar omdat er geen sprake is van een stoornis. je zult de logopedie zelf moeten betalen. €27,81 per behandeling van een half uur.

ik zou alleen zo niet weten of er engelstalige logopedist werkzaam is in de genoemde regio

• logo

Hallo “amsterdam”,

Ik ben engelstalig en logopedist en werk in de juiste omgeving.

Ben je nog op zoek?

Misschien kan ik je verder helpen maar dan moet ik wel meer info hebben :)

Groet!

• Amsterdam

Beste Logo,

Ja ik heb nog hulp nodig van een logopedist.

Heeft u missschien een website, zodat ik meer over u kan lezen en contact met u kan opnemen ?

• Amsterdam

Beste Logopedist,

Dank je voor je reactie. Ja ik weet dat ik dit zelf moet betalen.

• Amsterdam

Beste Logopedist,

Kost een gemiddelde logopedist 27,81 per half uur ? Ik hoop toch wel een goedkopere te vinden, want een 55euro per uur lijkt mij onnodig duur.

• Justine

Hallo,

ik ben een English native tweetalige taalkundige in Amsterdam. Misschien kan ik je helpen met die ‘r’? iosifova@hotmail.com

• N.E.

Beste ‘logo’,

Ik zoek toevallig ook een engelstalige logopedist. Heeft u contactinformatie?

Met vriendelijke groet,

N.E.

• Justine

Hallo N.E.

Mijn emailadres is iosifova@hotmail.com.

Ik woon en werk in Amsterdam.

Groeten,

Justine

• Repke

Ben geïnteresseerd in je engelstalig zijn in combinatie met logopedie: werk je in Amsterdam?

Heb soms last van “blokkades” (kan het woord niet zeggen, er valt een stilte) bij engelse woorden die beginnen met bepaalde letters of lettercombinaties - bv. “strategic” : inderdaad: de “r” maar ook de “s” en “t” daar vlak voor.

In het Nederlands daar geen moeite mee maar je begrijpt: in m'n werk dat zich veelal in het engels afspeelt, is zo iets lastig.

Graag je contact informatie !