CTO-Logo: een cliënttevredenheidsonderzoek voor logopedisten

• Jordie Bul

Beste collega's,

Eindelijk is het zover! Ik kan u CTO-Logo presenteren!

De afgelopen maanden heb ik samen met een IT-bedrijf een cliënttevredenheidsonderzoek ontwikkeld voor logopedisten: CTO-Logo. Dit instrument is bedoeld om u te ondersteunen bij het uitvoeren van een patiënttevredenheidsonderzoek; al dan niet ten behoeve van uw kwaliteitsregistratie in het Kwaliteitsregister Paramedici (u kunt minimaal 10 punten verdienen met een dergelijk onderzoek).

CTO-Logo bevat een vragenlijst die u zowel online als op papier kunt laten invullen. De antwoorden worden voor u samengevat en kunt u in Word downloaden. Deze samenvatting kunt u gebruiken voor uw onderzoeksverslag.

CTO-Logo iets voor u? Kijk op www.ctologo.nl

Ik ben benieuwd naar uw reactie!

Met vriendelijke groet,

Jordie Bul

• Ellen

Beste Jordie, wat geweldig dat je je op deze manier met professionalisering bezighoudt!

Over een poosje hoop ik klant bij je te worden.

Heel veel succes met deze kwaliteitsslag en hopen dat je collega's het belang ervan inzien.

hart.groet, ellen burger

• Jordie

Beste Ellen,

Bedankt voor je enthousiaste reactie! Heel erg leuk! Tot nu toe reageren de meeste logopedisten positief op CTO-Logo en zien ze ook het belang van een dergelijk onderzoek in. Ik ben benieuwd wanneer we je als klant mogen begroeten :-)

Groetjes Jordie