logopedie op school

• Sanne

Hallo,

Zijn er logopedisten die logopedie op school geven vanuit een vrij gevestigde praktijk. Ik ben benieuwd

of jullie dan huur betalen aan de school voor de ruimte waarin je zit en hoe hoog deze huur dan

ongeveer is.

Ik hoop dat er mensen zijn die hier ervaring mee hebben.

Alvast bedankt.

• Lisa

Hallo Sanne,

Ik ben met mijn praktijk gevestigd op een school. Ik betaal huur voor de ruimte waar ik gebruik van maak.

De huur is niet erg hoog. Voor de school is het ook een soort visitekaartje dat ze een praktijk in huis hebben.

Ik behandel kinderen van zowel binnen als buiten de school.

Hoor wel als je meer vragen hebt.

• Marianne

Vinden de vrijgevestigden in de buurt dat wel aangenaam dat jij op school de cliënten voor hun neus weghaalt of hebben jullie een regeling?

• Lisa

De vrijgevestigden hebben er geen last van. Ik werk alleen en de andere praktijk in de buurt hebben 5 logopediste in dienst.

Ik verwijs ook vaak naar ze door. Dus in mijn geval gaat het goed en haal ik geen cliënten voor hun neus weg.

Je moet wel heel goed overleggen met andere collega's in de buurt als je op een school gaat zitten.Je blijft toch collega's van elkaar.

• Marianne

Goh, bij mij in de buurt zijn ze gewoon op de scholen gaan behandelen zonder mij te informeren.

Ik merkte alleen dat ik geen klandizie meer kreeg van de scholen en heb daardoor mijn activiteiten kunnen staken.

Dus, collega's, hah, lachertje.