Lexilijst scoretabel?

• Marije

Beste collega's

Ik ben op zoek naar hoe je de Lexilijst van de Schlichting Taalproductie kan scoren.

Je hebt een totaal aantal woorden en een totaal aantal zinnen die een kind maakt, maar zijn er ook scoretabellen met welk leeftijdsniveau dit overeenkomt?

Ik heb de oude handleiding van de Schlichting niet meer, dus kan het niet opzoeken.

Misschien heeft iemand deze nog wel en/of kan iemand mij uitleggen hoe te scoren??

Alvast bedankt

Marije

• Logo4u

Zoek je de scoreformulieren of zoek je welke leeftijd bij de LQ score hoort, zodat je de ontwikkelingsleeftijd weet en dat je daar je therapie op kan afstemmen.

mail me even; ik heb de formulieren.

• Missey

volgens mij alleen bij 1;9 jaar scores? Ik heb die lijst heel weinig gebruikt, zelf vind ik de NCDI-lijsten veel bruikbaarder.

• Marije

Hoi

Ik heb de lijsten waarop ouders de woorden en zinnen kunnen aangeven die hun kind maakt.

Ik zoek de scoreformulieren zodat ik de ontwikkelingsleeftijd kan opzoeken. Zou je mij deze kunnen mailen op marije@logopedie-ps.nl?

Alvast bedankt!

• Marije

Heb je de NCDI evt voor mij dan (kopietje oid). Kan ik eens kijken of ik die beter vind in het vervolg. Ik ken ze alleen van naam, nooit gezien verder