Syntaxspel memory

  • Tee

    Hallo Allemaal

    Ik weet dat het al een 1000 maal gevraagd is, maar ik doe het nog een keertje. Ik zoek me een deuk naar het syntaxspel / memory van Bo Ege en Estrid Silau. Heeft iemand er nog een over of gebruikt hem niet meer? Weet iemand of ik die nog ergens kopen kan en zo ja waar? Je maakt mij er heel erg blij mee.

    Alsvast bedankt

    Tee

  • jolijna

    Hallo Tee,

    als je die platte doos bedoelt (en niet de hogere met de persoonlijk voornaamwoorden): die staat ongebruikt in mijn kast, dus.. mail maar: info@logopediedoesburg.nl

  • Kinderlogo

    Als je iets zoekt om voornaamwoorden te oefenen http://www.schoolsupport.nl/Basisonderwijs/Taal/Woorden+Spreken

  • Tee

    @ Jolijna Ik bedoelde inderdaad het spel in de hogere doos over de voornaamwoorden.

    @ Kinderlogo Bedankt voor de tip

  • ellen

    beste Tee, ik heb er hier thuis nog 1 staan waar een paar kaartjes van ontbreken. die heb ik al eens gekopieerd maar nog niet netjes uitgeknipt en geplakt om het memory weer compleet te maken. Af te halen in utrecht. gr. ellen

  • Tee

    Hoi Ellen

    Ik ben er weer na de vakantie, vandaar een beetje laat. Ik zou hem graag van je overnemen. Maar ik woon in Limburg. Zou je mij een mailtje kunnen sturen over de kosten en of je hem zou willen opsturen? Super bedankt

    tswi4@hotmail.com

    Dankje wel

    Tee

  • Marion

    Beste allemaal!

    Ik heb een syntaxspel dat helemaal door elkaar geraakt is.

    Heeft iemand een overzicht van de indeling van dit spel?

    Alvast bedankt!