Ik heb een vraag over onbetaalde werkzaamheden in een vrije vestiging. Ik werk in een praktijk en krijg per 14 behandelingen 1 administratie uur betaald. Mijn uurloon ligt erg laag (14 euro) en ik heb al 5 jaar geen loonsverhoging meer gekregen. Mijn baas verwacht dat ik vanaf januari 2014 alles op orde heb ivm een eventuele audit. Hier ben ik het helemaal mee eens, maar om bij alle cliënten alles volgens de kwaliteitstoets eisen in te vullen (zorgpad, verslaglegging) kost veel extra tijd. Dit is onmogelijk met 1 administratie uur per dag. Mijn baas verwacht dat ik hier extra tijd in investeer en dan onbetaald! Daarnaast ben ik zelf verantwoordelijk als er een audit komt en er iets niet klopt (kosten van de audit moet ik dan zelf betalen). Ze wil ook dat ik presentaties geef aan bijvoorbeeld tandartsen. Ze verwacht dat ik dit op mijn vrije dag doe en ook weer onbetaald. Volgens haar is dit cliënten werving en in mijn eigen belang. Ik vraag me af hoe dit in andere praktijken geregeld is?