Beste logopedisten,

Voor mijn afstudeerstage ben ik op zoek naar respondenten voor mijn online enquete. De enquete bestaat uit 15 meerkeuzevragen en duurt niet langer dan vijf minuten. De enquête gaat in op het online zoekgedrag naar bijscholing (cursussen/trainingen) van u, als logopedist. Dit is in opdracht van Fontys Paramedische Hogeschool in Eindhoven.

Link naar enquête: https://www.survio.com/survey/d/B8R7X1J4P7X9D7F3B

Tevens ben ik ook op zoek naar respondenten voor een interview van circa 20 minuten. Dit interview gaat wat dieper in op uw zoekgedrag en persoonlijke ervaringen/wensen. Omdat ik snap dat uw tijd kostbaar is, verloot ik als dank onder de geinterviewde logopedisten een gratis cursus t.w.v. €1000,- naar keuze bij Fontys Paramedische hogeschool Eindhoven.

Dus woont/werkt u in de buurt van 's-Hertogenbosch/Eindhoven/Tilburg en wilt u deelnemen aan het onderzoek? Neem dan alstublieft contact met mij op: j.brekelmans1@student.avans.nl en dan maak ik heel graag een afspraak om bij u langs te komen!

Het zou geweldig zijn als een aantal van jullie mij hiermee zouden willen helpen, alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Jill Brekelmans