Uitnodiging voor logopedisten (regio den haag e.o.)

  • Margo

    Uitnodiging voor logopedisten

    Op dinsdag 22 maart wordt door onze kring een lezing over Sensorische Integratie door Janneke Baas georganiseerd. Deze lezing zal bij voldoende belangstelling gehouden worden in het Rode Kruis Ziekenhuis (Den haag) en om 20.00 uur beginnen.

    Van harte nodigen wij belangstellenden van buiten onze kwaliteitskring uit deze lezing bij te wonen. De kosten verbonden aan deze avond zijn 5 euro.

    Het zou prettig zijn als we van tevoren ongeveer weten op hoeveel mensen we kunnen rekenen. Daarom vragen we diegenen die van plan zijn deze lezing te bezoeken zich alvast per mail (mariadebie@all-1.nl) op te geven. Opgeven graag uiterlijk 14 maart. Een ieder die zich per mail opgeeft wordt bovendien op de hoogte gehouden van eventuele aanpassingen in dag, tijd en of plaats.

    Hopelijk tot ziens op 22 maart,

    Namens kring 71,

    Maria de Bie

  • Michelle

    hoi Maria en Margo

    ik heb me opgegeven voor de lezing via het emailadres. Kan ik er nu vanuit gaan dat ik kan komen? Andere collega's van onze kwaliteitskring zijn ook geinteresseerd, die zullen zich dan ook opgeven.

  • Margo

    Hallo Michelle,

    Ja dat denk ik wel, ik heb de avond niet georganiseerd hoor, alleen de oproep hier geplaatst. Voor info kun je naar het betreffende emailadres mailen.

    groeten, Margo