Eigen logopediepraktijk

  • Nienke

    Beste collega's,

    Na een jaar werkervaring te hebben opgedaan in een logopediepraktijk, heb ik de grote sprong gewaagd en heb vanaf 1 augustus een eigen praktijk overgenomen voor 2 1/2 dag.

    Via dit prikbord ben ik al in contact gekomen met een andere startende logopedist, waar ik leuk contact mee heb. We houden elkaar op de hoogte van bv. belasting- , verzekerings- en administratieve zaken, cursussen, materialen etc, en kunnen elkaar uit de brand helpen als we het ‘even niet meer weten’.

    Ik zou het leuk vinden om in contact te komen met andere logopedisten die net een praktijk starten of zijn gestart.

    Groeten,

    Nienke

  • Logopedist

    Hallo Nienke,

    Dit jaar (1 mei) had ik mijn praktijk 5 jaar! Ik was toen ik de praktijk overnam bijna 1 jaar afgestudeerd. Dat was wel spannend, zo'n sprong in het diepe. Ik werk met een collega samen en heb ook veel steun van andere collega's gekregen.

    De praktijkovername en financiering is toen geregeld via de VVAA. Daar heb ik ook mijn verzekeringen lopen. Ik heb nog regelmatig contact met mijn praktijkadviseur vanuit de VVAA.

    Wie weet heb je hier wat aan.

    veel succes!

  • birgitte

    hoi Nienke, het is alsof ik mijn eigen tekst lees, want per 1 augustus a.s. start ik ook mijn eigen praktijk (overname). ook nog eens in mijn eigen woonplaats.

    leuk om wat ervaringen idd uit te wisselen. je mag me mailenNienke schreef: