Salarisschalen

• Marieke

Onlangs heb ik gehoord dat er een CAO wordt opgesteld voor het werken in een particuliere praktijk.

Zelf werk ik in een praktijk.

Op de NVLF site heb ik salarisschalen gevonden over de praktijk. Nu zei mijn bazin dat dit richtlijnen zijn waar ze zich niet aan hoeft te houden.

Ik heb de NVLF hier over gemailt maar ik heb daar nog steeds geen antwoord op.

Weet iemand meer over de salarisen die gehanteerd worden in de particuliere praktijk?

Alvast bedankt voor de reacties!

Groeten Marieke

• Nienke

Hoi Marieke,

Wat je baas zegt klopt; het zijn richtlijnen. Maar ze zijn heel redelijk en toen ik begon met werken heb ik gewoon schaal 1 betaald gekregen.

Groeten, Nienke

• K.Hakvoort

Ik ben van plan een opleiding logopedie te doen maar wat verdien je zo gemiddeld als logopedist?

En zijn de banen dik of dun gezaaid.

• Laura

Hoi Kaatje,

Kijk eens op www.loonwijzer.nl

• Logop

In de randstad zijn aardig wat banen. Verder vind ik zelf dat er op dit moment weinig vacatures zijn.

Het salaris is niet echt hoog voor een HBO opleiding. Ik moet vaak ook nog veel in mijn vrije tijd doen zoals verslagen. Dit is in ieder geval zo bij mijn werk in een vrije vestiging.

• kaatje

Het kan nooit slechter zijn dan wat een secretaresse verdient (:)).

Karin.

• Marije

Nou, dat weet ik nog zo net niet. Secretaresses in het bedrijfsleven verdienen vaak meer dan logopedisten.kaatje schreef:

>

> Het kan nooit slechter zijn dan wat een secretaresse verdient

> (:)).

> Karin.