t4k position trainer

  • bk

    Waar maak je je precies zorgen over? Voor meer informatie kun je ook op de website van www.myoresearch.com kijken. Daarin staat e.e.a nog eens duidelijk uitgelegd (wel in het engels helaas).

  • Karin

    Hallo,

    Mijn dochter heeft een t4k trainer en moet hem 2 uur per dag in en als ze slaapt

    ze doet het er goed, in het begin had ze soms een beetje last van haar tanden maar dat was naar een paar dagen weer voorbij

    ze heeft de t4k al 3 maanden en we staan versteld van het resultaat! over 3 maanden krijgt ze de harde t4k deze moed ze ook 6 maanden

    ik hoop dat hierbij u vraag is veholpen.

  • Tess

    Als ik bovenstaande uitleg van Inge lees, is het dan wel noodzakelijk dat de tandarts hierop nog een controle uitvoert?

    Ik neem aan dat het universele trainers zijn ( per leeftijdscategorie natuurlijk).

    De begroting die onze tandarts hiervoor heeft gemaakt is dus danig hoog ( plaatsen en eerste consult incl trainer €219.00 en vervolgcontroles €50), dat ik in overweging neem om er zelf eentje via de site aan te schaffen.

    Wie heeft er ervaring mee?

    Voor onze dochter is het alleen om de stand van haar voortanden te corrigeren.

    Groetjes Tess

  • Isa

    Waar kun je die los bestellen dan ? Bij drogist ofzo niet dat ik weet

  • Corine

    Beste Inge Kok,

    Ik ben ondertussen 16 jaar en ik heb vroeger de T4K gedragen, omdat ik verkeerd slikte. (waarschijnlijk heb ik daarom ook een klein spleetje tussen mijn voortanden) Toch begint mijn moeder vaker te “zeuren” dat ik niet goed genoeg slik. Ik het goed als ik de T4K weer ga dragen of is een ander manier beter voor mij, omdat de T4K voor veel jongere kinderen is. Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    Corine Meuleman