gevraagd logopedisch materiaal

  • Nicole

    Beste collega's,

    In verband met het opstarten van een nieuwe praktijk ben ik op zoek naar tweedehands logopediemateriaal.

    Onder andere colorcards, spelletjes, cassetterecorder,

    testen voor spraak-taal van kinderen (Reynell, Slichting, TaK, TVK, logo art onderzoek) maar ook voor afasie, Cooperkit,curriculum Mondjesmaat en Auditieve Training, spelmaterialen, praatboeken, leespakket, poppenhuis, etc.

    Graag verneem ik of iemand wat ter overname heeft. Groetjes Nicole

  • Tineke

    Ik heb o.a. de cooper-kit, denkwijzer en programma woordenschat ter overname.

    Mocht je hier nog belangstelling voor hebben dan kun je mailen naar tijabaro@gmail.com.

    Groeten, Tineke

  • Sofie Boullard

    Hallo,

    Ik ben Sofie en woon in België. Wegens het stopzetten van mijn zelfstandige activiteit als logopediste heb ik heel wat logopedische testen en materiaal te koop waaronder de RTOS, TVK, PI-Dictee, KRT-R, EMT, KLEPEL, AVI-testen, Colorcards, ….

    Deze materialen zijn zelden of nooit gebruikt. Indien u interesse heeft kan u mij steeds contacteren.

    Met vriendelijke groeten

    Sofie Boullard

  • Annemie De Bolle

    Beste Sofie,

    ik heb een zelfstandige praktijk in Roosdaal. Ik ben zeer geïnteresserd in overname van materiaal. Kan je een lijstje doorsturen met materialen en jouw prijzen? Dan geef ik een seintje wat interessant zou zijn. Alvast erg bedankt!

    Annemie De Bolle

    Lic. Logopedie

    Reigersbaan 12

    1760 Roosdaal

    annemie.de.bolle@telenet.be

  • therapeut

    Dag Sofie,

    Ik woon ook in België, in Gent. Ik heb ook wat materiaal nodig. Hoeveel vraag je voor de TVK, RTOS en de colorcards en wat heb je nog?

    Groeten

  • Lynn Lammens

    Beste Sofie,

    Zou je zo vriendelijk willen zijn mij een lijstje door te mailen van de materialen die je nog te koop hebt en de bijbehorende prijzen?

    Alvast bedankt

    Lynn Lammens

    Lynn_Lammens@hotmail.com

  • willemsen Carina

    Beste Sofie,

    Ik heb via Kapaza reeds een bod proberen te doen, graag had ik vernomen wat je nog hebt?

    Ik heb nl dringend EMP, TVK, Klepel nodig!!!

    Ik ben bereid de volle prijs te betalen, op voorwaarde dat er ook een handleiding bij is.

    MVG

    CArina Willemsen

    Lynn Lammens schreef:

    >

    > Beste Sofie,

    >

    > Zou je zo vriendelijk willen zijn mij een lijstje door te

    > mailen van de materialen die je nog te koop hebt en de

    > bijbehorende prijzen?

    >

    > Alvast bedankt

    > Lynn Lammens

    > Lynn_Lammens@hotmail.com

  • therapeut

    Beste sofie,

    is het mogelijk voor jou om een mail door te sturen met materialen die je nog hebt en de prijzen AUB.

    (syurtay@yahoo.com)

  • Lies

    Beste Sofie

    zou het mogelijk zijn ook naar mij uw lijst door te sturen?

    Alvast bedankt

    Lies

    (lies_van_loo@hotmail.com

  • slm

    heeft u deze materialen nog