t4k position trainer

  • Monique

    Wie heeft er ervaring met de t4k position trainer?

    Ik heb een clientje die de trainer via de tandarts heeft verkregen, met een korte uitleg, maar zonder uitgebreide begeleiding. Ik wil dit clientje graag begeleiden in het gebruik van de trainer, maar ben nog erg zoekende.

  • logopediste

    Hallo,

    Kijk eens op www.myoresearch.com . Dan kom je op hun site en kun je een info-pakket aanvragen. Wij hebben de fabrikant laten komen tijdens een kwaliteitskringbijeenkomst. Ik zou hem zeker gaan begeleiden.

    Succes!!

  • Joan

    Beste Monique,

    Ik werk nu inmiddels ruim twee jaar met de trainer. Mocht je nog informatie willen dan kun je me mailen of bellen.

    Groetjes Joan

  • yadira

    Beste Joan

    Kun je misschien iets vertellen over je ervaringen met de T4K? Onze dochter heeft het net gekregen van de tandarts. Ze is een enorme tandenknarser, ademt regelmatig door haar mond en heeft nu al (6 jaar) een overbeet vandaar dat ze het gekregen heeft. Wat zijn jouw ervaringen aangaande de musculatuur ontwikkeling in het gelaat?

    groetjes en vast bedankt

    Yadira

  • Wijnand

    Beste Joan,

    Mijn zoontje van 6 krijgt nu een t4k position trainer, hoe zijn jouw ervaringen hiermee.

    Groetjes Wijnand.

  • joan

    Beste Wijnand,

    Inmiddels heb ik goede ervaringen met de T4K. De resultaten zijn afhankelijk van de ernst van het “afwijkend mondgedrag”. Je kunt je telefoonnummer geven dan wil ik graag meedenken.

    Groetjes Joan

  • Hilde

    Hallo,

    graag had ik de prijs van T4K geweten, ik vind die nergens terug op internet

    met vriendelijke groeten

  • renate

    hallo,

    je zal inmiddels wel je vraag beantwoord hebben, maar de trainer kost 35 euro.

    kun je gewoon los bestellen!

    groeten Renate

  • Marion Evers

    Hallo Renate

    Op welke site vind ik de prijs van de t4K? En weet jij ook of er verschillende maten zijn?

    Mijn zoon heeft hem al een tijdje en het ding is nogal vies geworden, ondanks dagelijks poetsen.

  • jeannet

    Hallo,

    mijn zoontje heeft sinds 4 maanden de t4k trainer. Mijn vraag is alleen, heeft iemand ervaring met het s'nachts dragen van de t4k trainer? Mijn zoontje doet hem in zijn slaap nml steeds uit zijn mond, waardoor dit dus eigenlijk niet zoveel effect heeft!

    Ik heb de t4k trainer besteld via de tandarts en dit wordt vergoed door de verzekering, mits de tandarts de juiste code opgeeft (orthopedische behandeling).